Kiekvienas automobilių gamintojas nurodo skirtingą paskirstymo diržo keitimo intervalą, dažniausiai tas intervalas nuo 50 tūkst. km iki 100 tūkst. kilometrų. Keičiant pagrindinį diržą, visada rekomenduojame kartu keisti ir diržą įtempiančius guolius – pagrindinio diržo įtempėjus, aušinimo skysčio siurblį. Skirtingi varikliai turi skirtingą kiekį įtempėjų.
KADA REIKIA KEISTI PASKIRSTYMO AR PAGRINDINĮ DIRŽĄ?
Paskirstymo diržo keitimas privalomas, jei jūsų automobilis pirktas ne naujas! Automobilių pardavėjai dažnai teigia, kad ką tik pakeisti visi dirželiai ir filtrai. Nenorime komentuoti, ar visada jie būna teisūs. Spręskite patys. Jeigu nesate tuo įsitikinę – geriau pasikeiskite. AUTOMEISTRAS savo atliktam darbui suteikia garantiją, o jūs važinėsite saugiai. Paskirstymo diržo keitimo intervalas kiekvienam automobilio modeliui yra skirtingas. Taigi pakeitus diržą, į jūsų automobilio serviso knygelę pažymėsime apie atliktus darbus ir kilometražą. Nepamirškime, kad kilometražas nevisada atspindi variklio darbo laiką. Jeigu važinėjate mieste, rekomenduojama paskirstymo diržą keisti kiek ankščiau, juk stovint kamščiuose variklis taip pat dirba ir pagrindinis diržas sukasi. Visada , keičiant paskirstymo diržą, rekomenduojame pakeisti ir kitus dirželius – vairo stiprintuvo , generatoriaus, kondicionieriaus.
TRŪKUSIO PAGRINDINIO DIRŽO PASEKMĖS JŪSŲ NENUDŽIUGINS
Paskirstymo diržo keitimas gali pasirodyti brangi ir nebūtina paslauga – bet nepamirškime jog nutrūkęs variklio paskirstymo diržas gali padaryti daug žalos Jūsų automobilio varikliui – sulankstyti vožtuvus, sulaužyti svirteles, o kartais ir sulaužyti paskirstymo velenėlį. Paskirstymo diržui nutrūkus važiuojant, automobilis tiesiog ima ir užgęsta. Taip atsitikus, nereikėtų bandyti variklio užvesti. Sugadintų detalių tikrai padaugės. Taigi AUTOMEISTRAS išvada – keiskite variklio paskirstymo diržą reguliariai pagal gamintojų rekomendacijas ir išvengsite netikėtų ir didelių išlaidų.
Paskirstymo dirželio keitimas nuo 55 €